کلبه عشق باران وکیوان




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





به کلبه عشق باران وکیوان خوش آمدین

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

mahtab69
ساعت12:07---24 مرداد 1391
دلم برات یه ذرههههههههههههههههه شده
کاش بیای
کاش بی خبرم نذاری
کاش بتونم باهات حرف بزنم((((((


الی
ساعت11:46---7 تير 1391
آهنگ وبلگت چقدر غمگینه دلم خون میشه میشنوم.آدرس وبلاگمونو گذاشتم وبلاگه منومنیر است اونم توپرشین moniiبود.من لینکت میکنم دوست داشتی مارو لینک کن.آهنگ وبلگت دلمو میسوزونه اشکمو درآورداینو مطمئن باش کیوان پیشت نیست ولی همیشه باهاته.اون جای حق رفت پیش خدا قسمت آدمارو کجاها میکشونه ولی ماجز تسلیم شدن به این دنیای نامرد چاره نداریم.ایشالله از این ببعد دیگه غم نبینی زندگیت وفق مرادت باشه.به خدا توکل کن و بازم بگو بخاطر چیزایی که دادی وگرفتی شکر میدونم سخته ولی...

الی
ساعت11:40---7 تير 1391
سلام باران جان!خوبی؟من از بچه های پرشینم کاربریم elimilad.دیشب یه تاپیکی رفتم زده بود واسه شادی روح دوست از دست رفته کیوان صاوات بفرستید.خشکم زد گفتم دروغه انقدر پروفایله بچه هاروگشتم یکی سایت fun2funداده بود به یکی از بچه ها که باران اینجاست زده.رفتم دیدم راسته خیلی ناراحت شدموبلاگتم ازاونجا پیدا کردم.نمیدونم چطوربهت تسلیت بگم ایشالله غم آخرت باشه گلم.آخه واسه چرا اینجور شد؟کیوان چرا رفت؟چی شد مگه

mahtab69
ساعت17:34---2 تير 1391
باران جوووووووووووووووووووون،خیلیییی یییییی دوست دارم و همچنان منتظرتم

iman
ساعت15:58---21 خرداد 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و قشنگی داری به وبلاگ منم یه سری بزن و اگه تمایل داشتی لینکم کن و بعدش بهم آدرس وبلاگتو بده تا منم لینکت کنم .

متشکر .


زهرا
ساعت23:47---20 خرداد 1391
سلام
خیلی عاشقانه است
مرسی


rehiiiiiiii
ساعت21:20---20 خرداد 1391
salam webet alie...be manam sar bezan khoshhal misham

خدمات رايانه توحيد---واحد بازرگاني
ساعت14:02---8 خرداد 1391
با سلام خدمت شما وبلاگ نويس محترم
افتتاح سايت خدمات رايانه توحيد را به اطلاع شما دوست عزيز مي رسانيم
جهت بازديد از سايت و ثبت نام در كلاس هاي مجازي و رايگان دوره مهندسي MCITP(مهندسي شبكه) سري به سايت شركت بزنيد . لازم به ذكر است سايت در نسخه آزمايشي خو د به سر مي برد
خدمت به شما افتخار ماست
براي آگاهي از خدمات ما سري به سايت بزنيد
عليرضا كرمي مديريت خدمات رايانه توحيد
هادي يوسفي مديريت واحد بازرگاني
براي تبادل لينك با شما اماده ايم


حنان جوووووووون(وروجک)
ساعت11:37---27 ارديبهشت 1391
سلام دوستای گلم
وبلاگتون خیلی قشنگه
ایشالا همیشه عاشق بمونین
من لینکتون میکنم شومام لینک منو یادتون نره!!بازم میاااام


setare
ساعت15:45---26 ارديبهشت 1391
سلام دوست خوب
lممنون ازآهنگ جالب وبلاگت تا آخر وبتو نبستم تا آهنگ تموم بشه
من در انجمني کار ميکنم که موضوعش
کامپيوتر(سخت افزار ،نرم افزار ،شبکه،برنامه نويسي)و...
اگه از کامپيوتر چيزي بلدي يا دوست داري چيزي ياد بگيري دوس دارم در انجمن باشي و باهم به عنوان مدير فعايت کنيم!!!
ميتوني از کاربران اونج هم دعوت کني تا به وبلاگت بيان
پس اگه مطلب جديدي داري يا ميخواي مطلب جديدي ياد بگيري حتما بيا پيشمون
منتظرم
با نام کاربري
setare201298
اونجا عضوم
کاري پرسشي نظري داشتي پيام خصوصي بده ممنونم

ستاره امضا بلد نيستم وگرنه ميزدم برات عوضش بــــــــــــوس خوبه ؟؟؟؟
منتـــــــــــــــــــــــــ ـــظرم گلم
آدرس :
http://md1.rzb.ir/Forum


حسن
ساعت23:11---16 ارديبهشت 1391
سلام ...وبلاگ خیلی زیبایی دارین...و همچنین مطالب خیلی قشنگی مینویسی...امیدوارم موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط باران وکیوان در 1:0 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

طراح قالب : ميهن تم